One Stop Shop

Het nieuwe Deskline® Online boekingstraject is beschikbaar. Gebaseerd op de nieuwste technologie, modern en flexibel ontworpen. Eenvoudig en direct te integreren in bestaande websites.

Naar de voordelen  Eenvoudige installatie

Nu alles gemakkelijk online te boeken.

Een nieuwe, nog gebruiksvriendelijkere omgeving voor het destination management systeem Deskline®.

 

In een modern en functioneel
ontwerp wordt rekening gehouden met
alle eisen van toeristische bedrijven en
instellingen en van de gasten.

Accommodatie, attracties, evenementen etc.
– alle aanbiedingen van een bestemming –
gemakkelijk op te roepen en
online te boeken.

Gemakkelijk te combineren,
modulaire opbouw.

Voordelen & Functies.

Aantrekkelijk.

Modern design

Nieuwe designtaal: gebaseerd op Google Material-design

Flexibel aan te passen aan het ontwerp van uw website

Full responsive, geoptimaliseerd voor mobiele weergave

Individueel.

Talrijke opties voor individualisering

Flexibeler navigatie op twee niveaus

Te activeren eigen navigatiepunten

Kleuren, lettertypen en lettergroottes individueel te definiëren

URL-pad te individualiseren en per taal weer te geven.

​​​​​​​Progressief.

Zeer moderne technologie

Continue, veilige SSL-overdracht

Betere prestaties

Altijd up-to-date door constante verdere ontwikkeling

Geoptimaliseerd.

SEO-optimalisatie

Alle inhoud toegankelijk op uw domein

Inhoud zo goed mogelijk voorbereid voor zoekmachines

Sterren en beoordelingen kunnen direct
worden weergegeven in de zoekresultaten

Eenvoudig.

Rechtstreekse integratie in websites

Eenvoudige installatie in uw website,
geen link nodig!

De inhoud is direct beschikbaar op de website

Kostenbesparing: Subdomeinen, headers etc. niet nodig

Betere usability en sneller laden dankzij
One Page Application

Vrij plaatsbare widgetoplossingen voor winkelwagen,
boekingsformulier etc.

Inbouw in eigen landingpages met teasers – tekst & foto's

Plus.

Experiences

Geïndividualiseerd boekingstraject per
product met speciale velden/vragen

Nieuwe velden voor een betere weergave van bijvoorbeeld details

Verbeterde service- en productlogica

Betere boeking/productkeuze

Aanbevelingen

Verbinding met feratel gastenkaart

Zo simpel is het.

Zo gemakkelijk kan Deskline®® TOSC5 in uw website worden geïntegreerd

TOSC5 Tag ID en organisatiecode

Om de montage te kunnen uitvoeren, moet vooraf een TOSC5 ID (Tag ID) worden aangemaakt door feratel.
Deze tag ID bevat alle logica van welke gegevens moeten worden weergegeven en hoe:

  • Verkooppunt (organisatie) en verkoopkanaal (b.v. internet)
  • Vormgevingscomponenten (kleuren, weergegeven elementen zoals teasers, enz.)
  • Sortering, navigatie, weergave van contactgegevens, enz.
  • Businesslogica (betalingsopties, reisverzekering, enz.)
  • en nog veel meer...

Naast de TOSC5 ID (tag ID) is de organisatiecode noodzakelijk voor de implementatie.


De montage

Zodra de TOSC5 Tag ID in gebruik is genomen en is ontvangen door het feratel service/support team, kan de integratie beginnen.

De implementatie biedt vele mogelijkheden om de positie en het gedrag van de TOSC5 te regelen:

  • Definitie die nodig is in welk element van de webpagina de TOSC5 wordt geladen - bv. tussen header en footer.
    Let op: De TOSC5 moet worden geïntegreerd in een element dat de volledige breedte van de pagina inneemt. Anders kunnen er weergaveproblemen optreden.
  • Bovendien kunnen parameters worden overgedragen die nodig zijn voor bijvoorbeeld ontwerpwijzigingen, scriptintegratie en opsporingsmechanismen.

Voorbeeldcode zoals geleverd door feratel voor installatie:

<script>
window.dw = window.dw || function () { (dw.q = dw.q || []).push(arguments) };
dw('settings','e4bd6533-da85-4d55-a95d-8485b7ad3346',
{
"lang": 'en',
"target": "ElementID"
});
</script>
<script async src="https://resc.deskline.net/DW5/start/ATDEMO/e4bd6533-da85-4d55-a95d-8485b7ad3346/index.js"></script>

Neem vandaag nog contact met ons op.

We kijken uit naar nieuwe taken en uitdagingen!