PIA
Personal Interests‘ Assistant

Digitale vakantiebegeleider.
Gebruik de digitalisering als een kans: met de digitale vakantiebegeleider, een hoogwaardige informatie-, service-, verkoop- en marketingtool inclusief mobiele gastenkaart, attractiewinkel en online ticketing.

Naar de Voordelen  FAQs Concierge Crew Touch Infoscreen

PIA, digitale vakantiebegeleider: gasten op elk gewenst moment inspireren met informatie op maat en aanbiedingen van de bestemming.


De digitale weergave voor uw bestemming.

Afhankelijk van de verblijfsperiode en de individuele interesses van de gasten plaatst PIA het bestemmingsaanbod op het scherm van de computers, tablets en smartphones van de gasten. Geen tijdrovende zoekopdrachten op internet, maar individuele en relevante tips en suggesties op afroep op elk gewenst moment.

Versterkt de regionale meerwaarde.

PIA, de Personal Interests' Assistant is een alleskunner: Meertalig leidt de assistent gasten door de bestemming, hij is een direct communicatiekanaal tussen gast en gastheer, kent alle evenementen, helpt bij het plannen van activiteiten, maakt online ticketing mogelijk, versterkt de regionale meerwaarde en brengt nog een belangrijk voordeel met zich mee: meer tijd voor de persoonlijke begeleiding van de gasten.

Meer service en klantenbinding.

De digitale vakantiebegeleider biedt meer dan de gebruikelijke customer journey en versterkt de presentatie van de bestemming inclusief haar dienstverleners. Van inspiratie, tot planning, tot informatie, tot communicatie, PIA is altijd aanwezig. Als ambassadeur van het merk bindt hij gasten aan de betreffende bestemming en tilt hij de service naar een ander niveau.   

PIA doet meer.

Of het nu op een smartphone, tablet, desktop, touchscreen of narrowcasting is:

ervaar maximale diversiteit, bied het hoogste serviceniveau en maak gebruik van alle kanalen die voor u beschikbaar zijn.

PIA Concierge.

Met een upgrade maken verhuurders van de digitale vakantiebegeleider een volwaardige digitale conciërge en pushen ze bovendien het aanbod van hun accommodatie of bedrijf (wellness, gastronomie, aanbod aan sport, last-minute-activiteiten, begeleide wandelingen, enz.) Individueel aangepast aan het betreffende hotel of de betreffende accommodatie wordt PIA een betrouwbare digitale medewerker.

PIA Crew.

Met de werknemerseditie versterkt u uw werkgeversmerk. Als informatie-, service-, kortings- en loyaliteitsinstrument kan PIA medewerkers bovendien allerlei voordelen bieden. Bijvoorbeeld exclusieve kortingen bij de topattracties in de regio, maar ook kortingen bij diverse winkels en vrijetijdsvoorzieningen. Hierdoor wordt ook de aantrekkelijkheid van de regio voor werknemers vergroot.

PIA benadrukt het engagement van werkgevers voor een aantrekkelijke werkomgeving. En PIA brengt ook voordelen met zich mee voor de deelnemende bedrijven en servicepartners. PIA maakt het mogelijk om de marketingaanwezigheid te vergroten, het bereik van het aanbod te vergroten en de klantloyaliteit te versterken. Werkgevers kunnen de kaart ook gebruiken als extra stimulans voor toekomstige vacatures.

PIA Touch.

Bij de receptie, in de lobby, ... stel je 24/7 je aanbiedingen en die van de regio voor via touchscreen terminal in een digitale etalage en scoor je met design en inhoud:

Uw aanbiedingen en diensten, gastronomische hoogtepunten, gastenprogramma, evenementen, route- / tourtips, vrijetijdsactiviteiten, infrastructuur, weerberichten, live panoramische beelden en nog veel meer.

De niet-interne content komt automatisch van Deskline, Outdooractive / General Solution, Intermaps, ....

 

Technische gegevens informatieterminal: 22 inch LED-scherm (24/7 certificering); Resolutie: 1920x1080 Full HD (400 nits / 178 ° leeshoek); 10-punts multi-touch (capacitieve aanraakfolie); stille werking (passieve koeling); Gemiddelde levensduur: 60.000 uur; Besturingssysteem: Android 6.0.1; 64-bits quad-core RockchipRK3288 A17, 2,0 GHz; Quad-core Mali-T764 GPU; 2 GB RAM, 4 GB ROM; 1000M Gigabit Ethernet-controller; 2,4 en 5 GHz wifi (802.11b / g / n); Prospectuscompartimenten; Twee jaar omruilgarantie. Afmetingen: 158 cm x 38 cm (hoogte x breedte); 37 cm x 38 cm (standoppervlak); Gewicht: 23,50 kg.

PIA Infoscreen.

Gebruik de combinatie van PIA en digital signage: inhoud wordt overgenomen uit de feratel / Deskline-inhoudspool, evenals via andere interfaces - weersinformatie / livebeelden, skigebiedinformatie, topevenementen, aanbiedingen, weekprogramma's, excursie / route / Tourtips, actuele informatie, ... - ter beschikking gesteld aan gasten op geschikte plaatsen - receptie, lobby, bar, informatiekantoor ... - zonder tussenkomst van de gast, via infoschermen / tv's in de vorm van een geautomatiseerd programmaverloop.


Voordelen & Functies.

Informatief.

Evenementen, routes/tochten & informatie over de bestemming
van A tot Z

kent alle live gegevens van het skigebied

dient als gastenkaartapp met geïntegreerde MobileCard

wekt enthousiasme voor belevenissen (attractiewinkel)  

stuurt de gasten pushberichten

Intelligent.

Inhoud aangepast aan de verblijfsperiode en de interesses van de gast 

Gegevens uit Deskline® en andere interfaces 

plaatst het aanbod in een digitale etalage 

bevordert extra verkoop 

Tips en suggesties op aanvraag

Flexibel.

aanwezig voor, tijdens en na het verblijf 

kan een willekeurige naam krijgen 

Integratie van elektronisch meldsysteem mogelijk 

integreert op verzoek gastenkaart en online ticketing 

meertalig

Geniaal.

PWA – de "must be" van nu 

nauwelijks extra kosten voor verhuurders 

individueel en persoonlijk 

altijd op zak 

in contact blijven, zelfs na het verblijf 

Nieuwscentrum

directe communicatie met de gast 

versterkt de regionale meerwaarde 

meer tijd voor persoonlijk contact met de gast

Inloggegevens.

„ Alle informatie voor, tijdens, na de vakantie altijd bij de hand inclusief digitale gastenkaart. Een duidelijk pluspunt van de PWA = eersteklas service. “

Wagrain-Kleinarl Tourismus

„ De jury: geweldige oplossing voor individuele ervaringen, beste bezoekersbeheer, economisch briljant idee, maakt het mogelijk doelgroepen op maat te bedienen. “

PIA gehonoreerd op de eAward 2020 | ©leadersnet.at/ C. Mikes

„ Met PIA kunnen gasten zich vooraf informeren over aanbiedingen, evenementen en infrastructuur. De gast kan vooraf een plan maken van welke diensten / aanbiedingen hij gebruik wil maken. “

Dienten am Hochkönig - Bernhard Burger | Vermietercoach

Der digitale Urlaubsbegleiter dem die Destinationen vertrauen

„ Duizend gezichten en evenveel namen: PIA van feratel is nu al de digitale reisgenoot voor tal van bestemmingen. Wanneer krijg je PIA in de jouwe? “

PIA - Personal Interests' Assistant

„ Paznaun heeft veel te bieden. De PIA Crew Card nog meer. “

TVB Paznaun – Ischgl - Mag. Thomas Köhle | Directeuren

Veelgestelde vragen.

FAQ
Welke techniek gaat er schuil achter PIA?

Welke techniek gaat er schuil achter PIA?

Technisch gezien is PIA een Progressive Web App (PWA): geen download uit de App Store nodig, werkt onafhankelijk van het apparaat (smartphone, tablet, desktop etc.) en werkt zichzelf automatisch bij.

Hoe werkt PIA?

Hoe werkt PIA?

Gasten openen een automatisch gegenereerde link, die zij ontvangen bij de boekingsbevestiging, of als onderdeel van hun aanmelding, of via het webformulier. De gast registreert zich – u krijgt dus het recht om de gastgegevens te gebruiken – en voegt de link voor mobiel gebruik snel en eenvoudig toe aan zijn of haar startscherm op de smartphone en zo is uw bestemming ook daar aanwezig.

Wat moeten verhuurders zelf doen?

Wat moeten verhuurders zelf doen?

Geen extra inspanningen – verhuurders* maken een pre-/registratie aan als onderdeel van hun gastenregistratie via Hotelprogramm of MeldeClient, de gast ontvangt vervolgens een automatisch gegenereerde link naar zijn of haar persoonlijke digitale vakantiebegeleider en kan direct browsen en plannen. De digitale vakantiebegeleider kan ook handmatig worden verstrekt resp. door de gast zelf via een webformulier (widget voor bestemmings- en accommodatiewebsites).

Kan de digitale vakantiebegeleider ook een andere naam krijgen?

Kan de digitale vakantiebegeleider ook een andere naam krijgen?

De bestemming of de gastheer geeft de digitale vakantiebegeleider een naam en gebruikt deze als een instrument voor klantenbinding. Of dat nu Lara, Harry of Paul is, of een eigen icoon of het logo van de bestemming.

Welke informatie krijgen de gasten?

Welke informatie krijgen de gasten?

Informatie die individueel afgestemd is op de verblijfsperiode en de interesses van de gasten. Dankzij de integratie van de inhoud van het destination management systeem van feratel en diverse interfaces, bijvoorbeeld met touroperators, is daarnaast een optimale informatievoorziening aan de gast gegarandeerd. Ook de digitale gastenkaart of de attractiewinkel kan zonder problemen worden geïntegreerd.

Welke aanknopingspunten zijn er na het verblijf?

Welke aanknopingspunten zijn er na het verblijf?

Geheel volgens het motto "stay in contact" kan de toeristische organisatie de gasten ook na hun vertrek, naast de gangbare activiteiten op het gebied van customer relation management (bijv. via nieuwsbriefmarketing), op elk moment via het nieuwscentrum benaderen op hun smartphone met interessante aanbiedingen van de bestemming & hen in het beste geval inspireren tot een nieuwe reis.

Welke gegevens genereert PIA en waarom?

Welke gegevens genereert PIA en waarom?

De digitale vakantiebegeleider is een echte makelaar van gegevens. Met toestemming van de gasten worden bewegings- en gebruiksgegevens verzameld, die vervolgens kunnen worden geëvalueerd, geanalyseerd en gebruikt voor verbeteringen, bijvoorbeeld in de marketing - uiteraard in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming.


Een selectie van tevreden PIA-klanten.

Neem vandaag nog contact met ons op.

We kijken uit naar nieuwe taken en uitdagingen!