„Alexa, was sind die Highlights auf der Internationalen Tourismusbörse in Berlin?“
Die Internationale Tourismusbörse (ITB) ist jährlicher Fixtermin für feratel. Das Technologieunternehmen
feratel Zwitserland werkt samen met out-of-home marketeer Goldbach Neo om reclameklanten aantrekkelijke plaatsingen aan te bieden in Zwitserse berggebieden en steden.
Onze experts op pad, met belangrijke informatie over nieuwe en verdere ontwikkelingen op het gebied van Deskline®, inclusief cijfers, benchmarks en voorbeelden van best practices.
Van oktober 2025 tot januari 2026 nodigen de experts van feratel u opnieuw uit voor praktijkgerichte Deskline-workshops, interactieve verhuurderscoachforums en bijbehorende avondevenementen.
Accreditatie.
In de loop der jaren heeft feratel ervaring opgedaan in talloze accreditatieprojecten en biedt het deze knowhow aan voor evenementen van elke omvang: hardware en software uit één
Uw thema: Communicatie. Onze oplossing:
De klok rond in contact met gasten.
In de woonkamer, in de portemonnee, op de skipistes – met onze oplossingen kunt u er de hele dag door zijn voor uw
Uw thema: Datastrategie. Onze oplossing:
Gasten binnenhalen met slim datamanagement.
Hoe beter u uw gasten en doelgroepen kent, hoe effectiever u verkoop- en marketingstrategieën kunt
Productoplossingen voor meer succes in het toerisme.
Of u nu bewegende beelden wilt gebruiken om meer emoties bij uw gasten op te wekken, uw gegevens effectief wilt beheren, de communicatie met
Uw thema: Marketing. Onze oplossing:
Slimme technologie voor sterke merken.
Vandaag gasten, morgen al fans: Onze hoogwaardige oplossingen bieden talloze voordelen die bepalend zijn voor succes