Een voor alles. Alles in één: Smart Destination Management System van feratel.
Referenties.
Voordelen & Functies.
2
DMO Callcenter - ExpertClient.
De ExpertClient is het controlecentrum van
De nieuwe provinciebrede digitalisering op alle toeristische niveaus in Burgenland, van de onderneming tot de provinciale organisatie, is uniek in Oostenrijk - totaaloplossingen van feratel maken het
De stemming voor de 5e feratel PanoramaAward is afgelopen. Ongeveer 4.500 panoramafans stemden op hun favorieten in Oostenrijk en voor het eerst ook in Zwitserland.
De voortschrijdende digitalisering heeft het toerisme ingrijpend veranderd. Dit heeft zowel gevolgen voor de markt en de concurrentie als voor de hogere eisen die aan de organisaties voor het beheer
feratel Zwitserland werkt samen met out-of-home marketeer Goldbach Neo om reclameklanten aantrekkelijke plaatsingen aan te bieden in Zwitserse berggebieden en steden.
The digital guest card is the key to the destination, a management tool for sustainable tourism and a direct link between guests and regions. The digital guest card in St. Peter-Ording is a prime
Ons bedrijf in cijfers.
Ons management.
Dr. Markus Schröcksnadel | Voorzitter van de raad van bestuur DI Dr. Ferdinand Hager | Lid van de raad van bestuur
Onze raad van
Nu alles gemakkelijk online te boeken.
Een nieuwe, nog gebruiksvriendelijkere omgeving voor het destination management systeem Deskline®.
Voordelen & Functies.
2
TOSC5 Tag ID en