36 resultaten:
11. One-Stop-Shop  
Nu alles gemakkelijk online te boeken. Een nieuwe, nog gebruiksvriendelijkere omgeving voor het destination management systeem Deskline®. Voordelen & Functies. 2 TOSC5 Tag ID en  
12. NumBirds  
NumBirds Deskline® Edition: het controlecentrum voor alle direct marketing activiteiten. De NumBirds Deskline® Edition heeft toegang tot de gegevens van Deskline®, harmoniseert ze en slaat ze op  
13. Partnerportalen A-Z  
feratel partnerportalen A-Z. Datasyndicatie door de bestemming zelf via Deskline® Interface (DSI). Als bestemming heeft u naast de "standaard linkinterface" te allen tijde toegang tot de  
14. Elf bestemmingen in het Allgäu kiezen voor de chatbot-oplossing van feratel/Onlim  
Elf Allgäu-bestemmingen kiezen voor de innovatieve chatbot-oplossing van feratel en Onlim: voor de Onlim Deskline Edition. Geautomatiseerde gastcommunicatie op zijn best.  
15. feratel Vermietercoach Forum gestartet  
feratel Vermietercoach Forum gestartet. Mit feratel Deskline® bekommen Destinationen nicht nur ein herausragendes Informations- und Reservierungssystem, sondern ebenso weitreichende Unterstützung  
16. Mitarbeiter  
(Bijna) het hele team op de locatie in Pfarrwerfen Ons management. Onze coaching professionals Marga & Jochen | geconcentreerde Deskline® kennis  
17. Evenementen & Trainingen  
Trainingen. Deskline®-workshops De dagbijeenkomst voor directeuren en systeembeheerders: nieuwe en verdere ontwikkelingen op het gebied van destination management systemen, met inbegrip van  
18. Homepage-module  
Uw eigen website automatisch vanuit Deskline®: met de homepage module van feratel. Voordelen in één oogopslag. Eigen reeds bestaand internetadres kan worden gebruikt Verschillende sjablonen en  
19. Start frei für MindLab  
Start frei für MindLab. Das von den drei Partnern - der Forschungsgruppe STI der Universität Innsbruck, Onlim und feratel - mit einem Budget von 1,2 Millionen Euro ausgestattete Projekt MindLab  
20. TVB Pitztal vertrouwt op Smart Destination Management van feratel  
In het Pitztal zijn al twee feratel-oplossingen in gebruik op het gebied van registratie en met de gastenkaart. In de toekomst zal ook het gehele informatie- en reserveringsproces, inclusief de  
Zoek resultaten 11 tot 20 van 36

Neem vandaag nog contact met ons op.

We kijken uit naar nieuwe taken en uitdagingen!