128 resultaten:
31. Imprint  
… We do not take part in online dispute resolutions at consumer arbitration boards. Realisation,…  
32. Business Intelligence  
Door intelligent gebruik van gegevens de toeristische toegevoegde waarde van de bestemming versterken. Voordelen & Functies.  
33. Datastrategie  
Uw thema: Datastrategie. Onze oplossing: Gasten binnenhalen met slim datamanagement. Hoe beter u uw gasten en doelgroepen kent, hoe effectiever u verkoop- en marketingstrategieën kunt  
34. „Alexa, was sind die Highlights auf der Internationalen Tourismusbörse in Berlin?“  
„Alexa, was sind die Highlights auf der Internationalen Tourismusbörse in Berlin?“ Die Internationale Tourismusbörse (ITB) ist jährlicher Fixtermin für feratel. Das Technologieunternehmen  
35. Interfaces  
Interfaces. Hotelprogramma's en channelmanagers Aansluiting van 135 hotelprogramma's en channelmanagers voor het doorgeven van beschikbaarheid, prijzen, condities en boekingen. Waarvan 40  
36. DANK U WEL  
Bedankt voor uw aanvraag Bedankt voor uw aanvraag, we nemen zo snel mogelijk contact met u op. Uw feratel internetteam  
37. Digitale registratie voor gasten verovert de markt: feratel loopt voorop  
feratel concentreert zich op volledige digitalisering van alle oplossingen en producten.  
38. Destination Management System  
Een voor alles. Alles in één: Smart Destination Management System van feratel. Referenties. Voordelen & Functies. 2 DMO Callcenter - ExpertClient. De ExpertClient is het controlecentrum van  
39. LED modules  
[Translate to Höllandisch NL:] OB LED-Wall, LED-Uhr oder LED-Banner: mit den innovativen LED-Produkten von feratel sorgen Skigebiete, Tourismusunternehmen und Destinationen immer für einen  
40. Nieuwe perspectieven uit München  
[Translate to Höllandisch NL:] muenchen.de und einfach-muenchen.de erweitern mit neuen Livebildern vom Marienplatz den Webcam Service  
Zoek resultaten 31 tot 40 van 128

Neem vandaag nog contact met ons op.

We kijken uit naar nieuwe taken en uitdagingen!