Managementsystem (DMS)
Eén systeem voor alle arbeidsprocessen inclusief een toekomstgerichte, multi-client geschikte database en verbinding met alle relevante verkoopkanalen.
De voordelen De verkoopmogelijkheden Aan producten voor bedrijven
Beheer van alle servicepartners, OneStopShop, channelmanager, aanmeldingssysteem, brochurebeheer, gastronomische gids, gastenkaart, sms-dienst, data-analyse, statistieken, infomedia, apps en nog veel meer. – een sterk systeem voor alle taken in het samenspel van alle niveaus – regionaal kantoor, toeristisch bureau, informatiepunt en verhuurder.
De kern wordt gevormd door Deskline®, een database die wordt beheerd via ASP (Application Service Providing), waarvan het onderhoud wordt uitgevoerd door de toeristische organisaties (ExpertClient), aangesloten dienstverleners (WebClient) of interfaces met hotelprogramma's (Hotel Gateway).
Terwijl toeristische organisaties met ExpertClient het (stam)gegevensbeheer onder controle hebben, kunnen de servicepartners van een bestemming – afhankelijk van de autorisatie – verschillende gegevensgebieden onderhouden via de online onderhoudstool WebClient. En natuurlijk is Deskline DAC7 geschikt.
Via Hotel Gateway worden interfaces met de meest gangbare hotelprogramma's / PMS-systemen en channelmanagers aangeboden, die gratis beschikbaar zijn voor alle systeemaanbieders.
Geschikt voor multi-client met uitgebreide autorisatielogica
Afbeelding van willekeurige regionale DMO-concepten
schaalbaar tot oplossingen op landelijk niveau
Maximale prestaties, gegevensbeveiliging in het moderne datacenter
Rechtsconforme oplossing: AVG, richtlijn pakketreizen, fiscaal recht
Beheer van alle toeristische content in één pool
geïntegreerde kwaliteitscontrole met moderne content hub
Flexibel verkoopconcept,
met geïntegreerd channel management,
automatische clearing en
talrijke interfaces
Toekomstgerichte oplossing
permanente verdere ontwikkeling
Ervaring op basis van meer dan 400 klantprojecten
Team van professionals uit de sector
Accommodaties, gidsen, ervaringen,
bestemmingen voor uitstapjes, evenementen, gastronomie,
pakketten, artikelen, prospectussen, brochures
en nog veel meer
Modern aanvraag- en boekingsmanagement
individueel aangepast: Adresbeheer-CRM, aanvraagbeheer, boekingsmodule, pakketmodule, aanmeldingssysteem van gasten
Geschikt voor callcenters, snel en geschikt voor multitasking
Controlecentrum voor integratie van servicepartners,
gegevenstoegang, facturatie, aansturen van marketing
en verkoop
Eenvoudig en individueel te configureren
van eenvoudige tot professionele modus
met geïntegreerde channel manager en revenue manager
Aanvragen, boekingen en beoordelingen,
wizard voor het opstellen van te boeken aanbiedingen
Aanmelding van gasten met vooraf online inchecken voor gasten
en uitgifte van gastenkaarten
Gratis OTA-interface met meer dan 130 hotelprogramma's, PMS-systemen en channelmanagers
Volledig automatische overname van beschikbaarheid, prijzen, condities, betalings- en annuleringsvoorwaarden
Vergelijking van boekingen en gastgegevens
Overname van de aanmeldingen van gasten in het gemeentelijke registratiesysteem
De ExpertClient is het controlecentrum van de DMO. Met de ExpertClient beschikt de reserveringscentrale over een professionele tool voor het afhandelen van alle gastaanvragen en houdt ze een transparant overzicht van alle processen.
Opstellen van offertes, optionele boekingen, aanvraagpool, boekingsaanvragen, boekingen. Omboeken, gedeeltelijke annuleringen. Cross- en upselling, revenue management.
Eenvoudige integratie van de one-stop-shop in de webportalen van de bestemming als vrij definieerbare en configureerbare standaard internettoepassingen (TOSC5) in 13 talen – volledige flexibiliteit gegarandeerd.
Als alternatief voor TOSC5: met de DSI-interface kan het hele systeem volledig worden geïntegreerd in de DMO-website.
Zonder extra kosten gebruik maken van de belangrijkste boekingsportalen tegen ongeëvenaarde condities. De volledig geautomatiseerde integratie van het volledige boekingsproces opent extra verkoopkansen in meer dan 30 partnerportalen.
De digitale informatiesystemen bieden de gasten ook buiten de openingstijden een perfecte service – met automatische toegang tot de volledige Deskline® content inclusief boekingsfunctie.
Digital Info
Het elektronische kaartensysteem is een geïntegreerd onderdeel van een professioneel, gelinkt destinationmanagement. Inclusief boeking van de servicepartners in de one-stop-shop.
Geautomatiseerde communicatie met klanten: het juiste antwoord op uw vragen van gasten uit de gehele contentpool.
Chatbot
Het mobiele contentgedeelte voor apps biedt gasten toegang tot de informatie van Deskline® via een smartphone, onafhankelijk van tijd en plaats.
Met de informatie uit Deskline® wordt de digitale vakantiebegeleider van feratel een intelligente allesweter en een onverslaanbare extra verkoper.
Automatisierte, papier- und kontaktlose Gästemeldung: einfach Reisedokument über Webcam oder Smartphone einscannen und digital unterschreiben.
Digitale aanmeldsysteem
Met een upgrade verandert de digitale vakantieganger PIA in een digitale conciërge, die de individuele aanbiedingen van het huis aan de gasten presenteert en met tal van functies vooral één ding creëert: meer tijd voor de essentie, persoonlijk contact met de gast.
Digitale Concierge
Meer directe boekingen via uw eigen website: eenvoudig en voordelig met de zoek- en boekingswidget van feratel.
Zoek en Boekingwidget
De in de WebClient geïntegreerde aanbiedingsassistent voor het maken van aanbiedingen voor gasten.
Met de factuurmodule hebben bedrijven de vaak gecompliceerde facturatie onder controle: belastingtarieven, betaalmethoden, annuleringen, handtekeningen ...
Factuurmodule
Het maken en vooral het onderhoud kan eenvoudig zijn als u vertrouwt op de juiste aanvullende module.
Homepage-module
Neem vandaag nog contact met ons op.
We kijken uit naar nieuwe taken en uitdagingen!