Destination-
Managementsystem (DMS)

Eén systeem voor alle arbeidsprocessen inclusief een toekomstgerichte, multi-client geschikte database en verbinding met alle relevante verkoopkanalen.

De voordelen  De verkoopmogelijkheden

Een voor alles. Alles in één:
Smart Destination Management System van feratel.

Een krachtige digitale totaaloplossing.

Beheer van alle servicepartners, OneStopShop, channelmanager, aanmeldingssysteem, brochurebeheer, gastronomische gids, gastenkaart, sms-dienst, data-analyse, statistieken, infomedia, apps en nog veel meer. – een sterk systeem voor alle taken in het samenspel van alle niveaus – regionaal kantoor, toeristisch bureau, informatiepunt en verhuurder.

Een centrale database.

De kern wordt gevormd door Deskline®, een database die wordt beheerd via ASP (Application Service Providing), waarvan het onderhoud wordt uitgevoerd door de toeristische organisaties (ExpertClient), aangesloten dienstverleners (WebClient) of interfaces met hotelprogramma's (Hotel Gateway).

Een goed doordacht systeem.

Terwijl toeristische organisaties met ExpertClient het (stam)gegevensbeheer onder controle hebben, kunnen de servicepartners van een bestemming – afhankelijk van de autorisatie – verschillende gegevensgebieden onderhouden via de online onderhoudstool WebClient.

Een geniale interface.

Via Hotel Gateway worden interfaces met de meest gangbare hotelprogramma's / PMS-systemen en channelmanagers aangeboden, die gratis beschikbaar zijn voor alle systeemaanbieders.

Download interfacepartners in CMS & PMS 

Referenties.

Voordelen & Functies.

Deskline®.

Geschikt voor multi-client met uitgebreide autorisatielogica

Afbeelding van willekeurige regionale DMO-concepten 

schaalbaar tot oplossingen op landelijk niveau

Maximale prestaties, gegevensbeveiliging in het moderne datacenter

Rechtsconforme oplossing: AVG, richtlijn pakketreizen, fiscaal recht

Content & Sales.

Beheer van alle toeristische content in één pool

geïntegreerde kwaliteitscontrole met moderne content hub

Flexibel verkoopconcept,
met geïntegreerd channel management,
automatische clearing en
talrijke interfaces

Klaar voor de toekomst.

Toekomstgerichte oplossing

permanente verdere ontwikkeling

Ervaring op basis van meer dan 400 klantprojecten

Team van professionals uit de sector

Integratie van servicepartners.

Accommodaties, gidsen, ervaringen,
bestemmingen voor uitstapjes, evenementen, gastronomie,
pakketten, artikelen, prospectussen, brochures
en nog veel meer

Boekingscentrale.

Modern aanvraag- en boekingsmanagement

individueel aangepast: Adresbeheer-CRM, aanvraagbeheer, boekingsmodule, pakketmodule, aanmeldingssysteem van gasten

Zoek en boekingswidget

ExpertClient - DMO.

Geschikt voor callcenters, snel en geschikt voor multitasking

Controlecentrum voor integratie van servicepartners,
gegevenstoegang, facturatie, aansturen van marketing
en verkoop

WebClient - servicepartner.

Eenvoudig en individueel te configureren
van eenvoudige tot professionele modus

met geïntegreerde channel manager en revenue manager

Aanvragen, boekingen en beoordelingen,
wizard voor het opstellen van te boeken aanbiedingen

Aanmelding van gasten met vooraf online inchecken voor gasten
en uitgifte van gastenkaarten

Hotel Gateway.

Gratis OTA-interface met meer dan 130 hotelprogramma's, PMS-systemen en channelmanagers

Volledig automatische overname van beschikbaarheid, prijzen, condities, betalings- en annuleringsvoorwaarden 

Vergelijking van boekingen en gastgegevens

Overname van de aanmeldingen van gasten in het gemeentelijke registratiesysteem

De feratel verkoopkanalen.

Nu alles in one-stop-shop te boeken!

DMO Callcenter - ExpertClient.

De ExpertClient is het controlecentrum van de DMO. Met de ExpertClient beschikt de reserveringscentrale over een professionele tool voor het afhandelen van alle gastaanvragen en houdt ze een transparant overzicht van alle processen.

Opstellen van offertes, optionele boekingen, aanvraagpool, boekingsaanvragen, boekingen. Omboeken, gedeeltelijke annuleringen. Cross- en upselling, revenue management.


DMO Websites – One-Stop-Shop TOSC5.

Eenvoudige integratie van de one-stop-shop in de webportalen van de bestemming als vrij definieerbare en configureerbare standaard internettoepassingen (TOSC5) in 13 talen – volledige flexibiliteit gegarandeerd.

One Stop Shop


DMO Websites – One-Stop-Shop DSI.

Als alternatief voor TOSC5: met de DSI-interface kan het hele systeem volledig worden geïntegreerd in de DMO-website.


feratel partnerportalen.

Zonder extra kosten gebruik maken van de belangrijkste boekingsportalen tegen ongeëvenaarde condities. De volledig geautomatiseerde integratie van het volledige boekingsproces opent extra verkoopkansen in meer dan 30 partnerportalen.

feratel partnerportalen A-Z


Infomedia.

De digitale informatiesystemen bieden de gasten ook buiten de openingstijden een perfecte service – met automatische toegang tot de volledige Deskline® content inclusief boekingsfunctie.

Digital Info


Gastenkaart.

Het elektronische kaartensysteem is een geïntegreerd onderdeel van een professioneel, gelinkt destinationmanagement. Inclusief boeking van de servicepartners in de one-stop-shop.

Gastenkaar


Chatbots.

Geautomatiseerde communicatie met klanten: het juiste antwoord op uw vragen van gasten uit de gehele contentpool.  

Chatbot


APP-integratie.

Het mobiele contentgedeelte voor apps biedt gasten toegang tot de informatie van Deskline® via een smartphone, onafhankelijk van tijd en plaats.

Digital Info


Digitale vakantiebegeleider PIA.

Met de informatie uit Deskline® wordt de digitale vakantiebegeleider van feratel een intelligente allesweter en een onverslaanbare extra verkoper.

PIA – Personal Interests' Assistant

Een selectie van tevreden DMS-klanten.

Neem vandaag nog contact met ons op.

We kijken uit naar nieuwe taken en uitdagingen!