feratel heeft innovatieve oplossingen: het is een plezier om deze samen met onze klanten te implementeren voor een betere digitale gastenservice.
Um im selben Unternehmen 30 Jahre vertrieblich
Een voor alles. Alles in één: Smart Destination Management System van feratel.
Referenties.
Voordelen & Functies.
2
DMO Callcenter - ExpertClient.
De ExpertClient is het controlecentrum van
Elf Allgäu-bestemmingen kiezen voor de innovatieve chatbot-oplossing van feratel en Onlim: voor de Onlim Deskline Edition. Geautomatiseerde gastcommunicatie op zijn best.
De nieuwe provinciebrede digitalisering op alle toeristische niveaus in Burgenland, van de onderneming tot de provinciale organisatie, is uniek in Oostenrijk - totaaloplossingen van feratel maken het
feratel partnerportalen A-Z.
Datasyndicatie door de bestemming zelf via Deskline® Interface (DSI).
Als bestemming heeft u naast de "standaard linkinterface" te allen tijde toegang tot de
In het Pitztal zijn al twee feratel-oplossingen in gebruik op het gebied van registratie en met de gastenkaart. In de toekomst zal ook het gehele informatie- en reserveringsproces, inclusief de
De Performance Monitor biedt professionals in de toeristische sector realtime, op gegevens gebaseerde inzichten om nauwkeurig het aantal gasten te voorspellen, markttrends in een vroeg stadium te
De eenvoudige, snelle en efficiënte oplossing voor gastenregistratie. Digitale registratie van bezoekers in restaurants, excursiebestemmingen en openbare voorzieningen.
Jetzt nutzen! feratel Business Intelligence - Smart Data Analyse für alle Deskline®-Daten.
Genauso hilft eine an der Auslastung orientierte Steuerung in der Region, um Gästeströme dosiert zu
Trainingen.
Deskline®-workshops
De dagbijeenkomst voor directeuren en systeembeheerders: nieuwe en verdere ontwikkelingen op het gebied van destination management systemen, met inbegrip van