Zoek woorden in lengte van minder dan 3 karakter zijn niet verwerkt.
131 resultaten:
21. Mitarbeiter-Liste  
feratel heeft innovatieve oplossingen: het is een plezier om deze samen met onze klanten te implementeren voor een betere digitale gastenservice. Um im selben Unternehmen 30 Jahre vertrieblich  
22. Destination Management System  
Een voor alles. Alles in één: Smart Destination Management System van feratel. Referenties. Voordelen & Functies. 2 DMO Callcenter - ExpertClient. De ExpertClient is het controlecentrum van  
23. Elf bestemmingen in het Allgäu kiezen voor de chatbot-oplossing van feratel/Onlim  
Elf Allgäu-bestemmingen kiezen voor de innovatieve chatbot-oplossing van feratel en Onlim: voor de Onlim Deskline Edition. Geautomatiseerde gastcommunicatie op zijn best.  
24. Burgenland Tourismus en feratel: pioniers van de digitalisering  
De nieuwe provinciebrede digitalisering op alle toeristische niveaus in Burgenland, van de onderneming tot de provinciale organisatie, is uniek in Oostenrijk - totaaloplossingen van feratel maken het  
25. Partnerportalen A-Z  
feratel partnerportalen A-Z. Datasyndicatie door de bestemming zelf via Deskline® Interface (DSI). Als bestemming heeft u naast de "standaard linkinterface" te allen tijde toegang tot de  
26. TVB Pitztal vertrouwt op Smart Destination Management van feratel  
In het Pitztal zijn al twee feratel-oplossingen in gebruik op het gebied van registratie en met de gastenkaart. In de toekomst zal ook het gehele informatie- en reserveringsproces, inclusief de  
27. Prestatiemonitor  
De Performance Monitor biedt professionals in de toeristische sector realtime, op gegevens gebaseerde inzichten om nauwkeurig het aantal gasten te voorspellen, markttrends in een vroeg stadium te  
28. MyVisitPass  
De eenvoudige, snelle en efficiënte oplossing voor gastenregistratie. Digitale registratie van bezoekers in restaurants, excursiebestemmingen en openbare voorzieningen.  
29. feratel Business Intelligence - Smart Data Analyse für alle Deskline®-Daten  
Jetzt nutzen! feratel Business Intelligence - Smart Data Analyse für alle Deskline®-Daten. Genauso hilft eine an der Auslastung orientierte Steuerung in der Region, um Gästeströme dosiert zu  
30. Evenementen & Trainingen  
Trainingen. Deskline®-workshops De dagbijeenkomst voor directeuren en systeembeheerders: nieuwe en verdere ontwikkelingen op het gebied van destination management systemen, met inbegrip van  
Zoek resultaten 21 tot 30 van 131

Neem vandaag nog contact met ons op.

We kijken uit naar nieuwe taken en uitdagingen!