40 resultaten:
31. Individualisiertes Dialogmarketing  
Individualisiertes Dialogmarketing mit PIA, Personal Interests` Assistant. Mit dem digitalen Reisebegleiter werden zeitraubende Prozesse automatisiert, neue Verkaufskanäle erschlossen, Umsätze  
32. Bijzondere momenten in de Salzestadt powered by feratel  
De nieuwe stadsvoucher in Bad Salzuflen zorgt voor voorpret op bijzondere momenten in de zoutstad en meer. Het is het eerste project dat wordt geïmplementeerd met de nieuwe vouchermodule van feratel.  
33. Burgenland Tourismus en feratel: pioniers van de digitalisering  
De nieuwe provinciebrede digitalisering op alle toeristische niveaus in Burgenland, van de onderneming tot de provinciale organisatie, is uniek in Oostenrijk - totaaloplossingen van feratel maken het  
34. feratel-AI-plus: AI die zijn intrede doet in het toerisme  
Drie bedrijven, één gemeenschappelijk doel: feratel, Onlim en pixelpoint & dataCycle bundelen hun expertise om kunstmatige intelligentie inzetbaar te maken waar deze direct effect heeft: in het  
35. Prestatiemonitor  
De Performance Monitor biedt professionals in de toeristische sector realtime, op gegevens gebaseerde inzichten om nauwkeurig het aantal gasten te voorspellen, markttrends in een vroeg stadium te  
36. Gegevensbeschermingsverklaring  
Gegevensbeschermingsverklaring 1. Gegevensbescherming: overzicht Algemene informatie De volgende informatie biedt u een eenvoudig overzicht van wat er met uw persoonsgegevens gebeurt wanneer  
37. feratel beteiligt sich an Cross Media Agentur pixelpoint  
feratel beteiligt sich an Cross Media Agentur pixelpoint  
38. Nieuw webportaal voor Flachau online  
pixelpoint realiseert met feratel toerisme vuurtorenproject. Het hart ervan wordt gevormd door de Experience Shop. Dit innovatieve webportaal flachau.com ging in juli live.  
39. Ons bedrijf  
Ons bedrijf in cijfers. Onze claim. Wij leven voor en houden van toerisme, daar steken wij hart en ziel in. Expertise, enthousiasme, slagvaardigheid en een innovatieve geest zorgen  
40. Digitaal denken in toerisme  
De voortschrijdende digitalisering heeft het toerisme ingrijpend veranderd. Dit heeft zowel gevolgen voor de markt en de concurrentie als voor de hogere eisen die aan de organisaties voor het beheer  
Zoek resultaten 31 tot 40 van 40

Neem vandaag nog contact met ons op.

We kijken uit naar nieuwe taken en uitdagingen!