feratel auf der ITB Berlin 2018.
Wer nach innovativen Möglichkeiten sucht, die eigene Tourismusdestination noch besser zu vermarkten, organisieren oder in Szene zu setzen, sollte unbedingt am
feratel Zwitserland werkt samen met out-of-home marketeer Goldbach Neo om reclameklanten aantrekkelijke plaatsingen aan te bieden in Zwitserse berggebieden en steden.
Onze experts op pad, met belangrijke informatie over nieuwe en verdere ontwikkelingen op het gebied van Deskline®, inclusief cijfers, benchmarks en voorbeelden van best practices.
De nieuwe stadsvoucher in Bad Salzuflen zorgt voor voorpret op bijzondere momenten in de zoutstad en meer. Het is het eerste project dat wordt geïmplementeerd met de nieuwe vouchermodule van feratel.
Het nieuwe Open Data platformvoor toerisme.
Uniek en efficiënt: feratel ontwikkelt samen met de datamanagementexperts pixelpoint multimedia werbe gmbh een nieuw Open Data platform voor de
Uw thema: Upselling en eCommerce. Onze oplossing:
Aanwezig bij elke aankoopbeslissing.
Verkoop was gisteren. One-stop-shopping is vandaag: Onze moderne technologieën stellen u in staat om
Van de keuze van de cameralocatie en de op te nemen media tot de camera-montage: feratel biedt alles uit één hand - samen realiseren we uw panoramaproject.
De zoek- en boekingswidget van feratel is de boekingsmodule voor uw website. Win gasten en genereer verkoop met directe boekingen via uw eigen website.
„Alexa, was sind die Highlights auf der Internationalen Tourismusbörse in Berlin?“
Die Internationale Tourismusbörse (ITB) ist jährlicher Fixtermin für feratel. Das Technologieunternehmen