Kleinere en middelgrote accommodatiebedrijven beschikken vaak niet over de middelen en de technologie om zich een plaats te veroveren in de wereld van online boekingen. Montafon Tourismus en feratel
Toerisme en marketing op het hoogste niveau.
Of het nu gaat om automatische vertalingen, alternatieve teksten voor afbeeldingen of intelligente gegevensanalyse: feratel integreert AI direct
Een voor alles. Alles in één: Smart Destination Management System van feratel.
Referenties.
Voordelen & Functies.
2
DMO Callcenter - ExpertClient.
De ExpertClient is het controlecentrum van
NumBirds Deskline® Edition: het controlecentrum voor alle direct marketing activiteiten.
De NumBirds Deskline® Edition heeft toegang tot de gegevens van Deskline®, harmoniseert ze en slaat ze op
Elf Allgäu-bestemmingen kiezen voor de innovatieve chatbot-oplossing van feratel en Onlim: voor de Onlim Deskline Edition. Geautomatiseerde gastcommunicatie op zijn best.
Hoe slagen bestemmingen er tegenwoordig in om gasten al vóór hun aankomst individueel, modern en efficiënt te begeleiden? Het antwoord wordt gegeven door de Personal Interests Assistant (PIA), een
Time-lapsevideo's met uw feratel-panoramacamera: emotionele clips van overdag, 's nachts en bij schemering – perfect voor toeristische websites en webcams met toegevoegde waarde.