feratel mediatechnologieën maakt indruk met ervaring, knowhow, innovatie, kwaliteit en service. Samen met klanten worden oplossingen voor uitdagingen gevonden. Een praktisch voorbeeld.
The digital guest card is the key to the destination, a management tool for sustainable tourism and a direct link between guests and regions. The digital guest card in St. Peter-Ording is a prime
Het bisdom St. Pölten biedt gelovigen en geïnteresseerden nu een moderne en gebruiksvriendelijke manier om online evenementen te boeken op zijn homepage. De techniek hiervoor komt van feratel.
De voortschrijdende digitalisering heeft het toerisme ingrijpend veranderd. Dit heeft zowel gevolgen voor de markt en de concurrentie als voor de hogere eisen die aan de organisaties voor het beheer
Na een aanbestedingsprocedure van bijna een jaar door het Italiaanse ministerie van toerisme is de beslissing gevallen: feratel zal nog eens vijf regio's uitrusten met haar Deskline
In het Pitztal zijn al twee feratel-oplossingen in gebruik op het gebied van registratie en met de gastenkaart. In de toekomst zal ook het gehele informatie- en reserveringsproces, inclusief de