32 resultaten:
21. feratel gaat samenwerking aan met boekingsplatform Arlberg.com  
feratel is sinds kort partner van het boekingsplatform arlberg.com.  
22. Project BayernCloud Tourismus komt in een stroomversnelling  
BayTM gunt opdracht voor concept en ontwikkeling aan biedconsortium feratel mediatechnologies GmbH/pixelpoint multimedia werbe GmbH I BayernCloud zet koers naar alomtegenwoordig, digitaal toeristisch  
23. DMS Deskline maakt het voor TVB’s eenvoudiger om fiscale transparantie te implementeren  
feratel's Destination Management System (DMS) “Deskline” is de afgelopen weken uitgebreid met verschillende functionaliteiten om toeristische organisaties efficiënt te ondersteunen bij het voldoen  
24. Meer online boekingen bij feratel  
Kleinere en middelgrote accommodatiebedrijven beschikken vaak niet over de middelen en de technologie om zich een plaats te veroveren in de wereld van online boekingen. Montafon Tourismus en feratel  
25. Onderweg met de digitale vakantiebegeleider van feratel  
De digitale vakantiegenoot PIA van feratel overtuigt over de hele linie en verheugt zich al op meer dan 40 bestemmingen.  
26. feratel Deskline haalt contract binnen in Italië  
Na een aanbestedingsprocedure van bijna een jaar door het Italiaanse ministerie van toerisme is de beslissing gevallen: feratel zal nog eens vijf regio's uitrusten met haar Deskline  
27. PIA - Personal Interests‘ Assistant  
… maakt het mogelijk om de marketingaanwezigheid te…  
28. feratel Performance Monitor zet nieuwe standaard in toeristische prognoses  
Topbestemmingen zoals Sölden, Ischgl, Serfaus-Fiss-Ladis, Seefeld, Mayrhofen-Hippach, Schladming-Dachstein en Saas Fee kregen de kans om de Performance Monitor te testen. En dit is hun samenvatting.  
29. Digitale registratie voor gasten verovert de markt: feratel loopt voorop  
feratel concentreert zich op volledige digitalisering van alle oplossingen en producten.  
30. TVB Pitztal vertrouwt op Smart Destination Management van feratel  
In het Pitztal zijn al twee feratel-oplossingen in gebruik op het gebied van registratie en met de gastenkaart. In de toekomst zal ook het gehele informatie- en reserveringsproces, inclusief de  
Zoek resultaten 21 tot 30 van 32

Neem vandaag nog contact met ons op.

We kijken uit naar nieuwe taken en uitdagingen!